Storing in mijn huurwoning

  • Bijgewerkt

Storing in je woning? Dit moet je weten

Huur je een woning via een woningbouwvereniging en heb je een storing aan één van je installaties? Dan is de kans groot dat wij je kunnen helpen! 
Hieronder leggen we per installatie uit wat je kunt doen en wat je van ons kunt verwachten.

Zonnepanelen

Werkt je omvormer niet goed of lijkt er iets mis met je zonnepanelen? Neem dan contact op met je woningbouwvereniging en vraag om een werkbon. Zodra wij die binnen hebben, plannen we een afspraak in. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail met de datum en het tijdsvak.

Komt de afspraak niet uit? Laat het ons weten, dan plannen we samen een nieuw moment.

Cv-ketel

Heb je een storing aan je cv-ketel en huur je bij Woonstad? Dan kunnen wij je meestal direct helpen. Meld de storing bij ons, dan controleren wij of wij jouw vaste servicepartner zijn. Is dat zo? Dan sturen we je melding door naar onze planning en ontvang je per e-mail een afspraak. In dit geval heb je géén werkbon nodig.
Huur je via een andere woningbouwvereniging en heb je een storing aan je cv-ketel? Dan kunnen wij je storing helaas niet verder helpen. Neem in dat geval contact op met je woningbouwvereniging. Zij zorgen dat de juiste servicepartner wordt ingeschakeld. 

Warmtepomp

Voor warmtepompen hebben we op dit moment geen afspraken met woningbouwverenigingen. Heb je een storing aan je warmtepomp? Neem dan contact op met je woningbouwvereniging. Zij zorgen ervoor dat de juiste servicepartner wordt ingeschakeld.