Los zelf je storing op

  • Bijgewerkt

Ik heb een storing en huur mijn woning

Huur je een woning bij een woningbouwvereniging en heb je een storing aan jouw installatie? Klik dan hier. We leggen je graag uit wat we voor je kunnen betekenen.

Hulp nodig van een vakman?

Kom je er niet uit met de storingswijzer of kan je de storing niet zelf oplossen? Neem dan zeker contact met ons op. Wij hebben dan wat informatie nodig, zodat wij op voorhand de situatie goed kunnen inschatten.

Het kan dat we je telefonisch verder helpen en zo de storing verhelpen. In andere gevallen is dat niet mogelijk. Dan zorgen we ervoor dat er een afspraak wordt ingepland. Geef hierbij je voorkeursdagen aan. Dan kunnen we dit direct doorgeven aan de planning en hier rekening mee houden. Je wordt per e-mail op de hoogte gebracht wanneer we langskomen. 

Storing met spoed

Heb je een urgente storing? Dan proberen wij zo snel mogelijk langs te komen. Een voorbeeld is een CV-ketel die helemaal is uitgevallen. Vooral in de wintermaanden is verwarming en warm water een must om comfortabel te wonen. We doen ons best om jou zo min mogelijk ongemak te laten ervaren.

Ook in het weekend en de avonduren zijn wij bereikbaar voor urgente storingen. We zijn 24/7 bereikbaar om jou te helpen met je storing.

Ik heb een stroomstoring

Bij stroomstoringen is het belangrijk om eerst te controleren of er meerdere grote apparaten aanstaan (denk daarbij aan wasmachines, ovens, vaatwassers etc. ). Doordat meerdere grote apparaten aanstaan kan het zijn dat hierdoor de groep eruit klapt. Dit komt omdat er dan teveel stroom gevraagd wordt op één groep.

Wanneer bovenstaand niet het geval is, moet er een elektra monteur langskomen. Neem contact met ons op om de stroomstoring te melden. We sturen dan zo snel mogelijk een monteur naar je toe om de stroomstoring op te lossen.