Huur je een woning via een woningbouwvereniging en heb je een storing aan één van je installaties? Grote kans dat wij je kunnen helpen! Neem eerst contact op met je woningbouwvereniging. Zij sturen ons een werkbon. Zonder werkbon kunnen we geen afspraak maken.
We vertellen je graag per installatie wat we voor je kunnen betekenen.
Zonnepanelen
Heb je zonnepanelen op het dak en werkt de omvormer niet goed? Meld dit bij je woningbouwvereniging en vraag een werkbon aan. Als wij de werkbon binnen hebben, maken we een afspraak. De datum en het tijdsvak wordt per e-mail aangekondigd. Schikt deze afspraak niet? Neem dan contact met ons op om een nieuwe afspraak te maken.
Cv-ketel
Ik huur bij Woonstad
Heb je een storing aan jouw cv-ketel en huur je bij Woonstad? Dan is de kans groot dat we jou kunnen helpen. Neem contact op om jouw storing aan ons te melden. Wij controleren dan eerst of wij de aangewezen servicepartner zijn. Is dit het geval? Dan nemen we de storing van je aan en geven deze door aan de planning. Zij plannen een afspraak voor je en sturen deze door per e-mail. Goed om te weten: In dit geval is er geen werkbon nodig.
Ik huur bij een andere woningbouwvereniging
Huur je bij een andere woningbouwvereniging? In dit geval lossen wij jouw storing niet op. Neem contact op met jouw woningbouwvereniging. Zij regelen het verder voor jou.
Warmtepomp
We hebben op dit moment geen afspraken met woningbouwverenigingen over warmtepompen. Heb je een storing aan je warmtepomp? Neem contact op met jouw woningbouwvereniging. Zij maken voor jou de melding bij de juiste servicepartner.