Als je gebruik maakt van de Onecta app kun je proberen om je installatie uit de app te verwijderen en deze opnieuw in te stellen. Controleer wel eerst of je wifi verbinding wel goed is. Misschien heeft je netwerk wel een storing? Hoe is het signaal bij de binnen unit van de warmtepomp? Als er niks mis is met het netwerk zelf, dan kun je de volgende stappen volgen:
- Indien je een nieuw toestel wil toevoegen aan je account klikt u op "draadloos toestel detecteren". Kies je type warmtepomp aan de hand van de plaatjes en tekst in de Onecta app.
- Voor het toevoegen van een toestel aan je account dien je het toestel in de "verbindingsmodus" te zetten, volg hiervoor de instructie in de app.
- De Onecta app vraagt nu of hij mag verbinden met "Daikin app" dit is een tijdelijk WiFi signaal om je toestel te verbinden met je eigen WiFi netwerk.
- . Lukt het verbinden niet? Scrol dan naar onder in de app en kopieer het "wachtwoord naar klembord".
- Ga nu naar je WiFi instellen, selecteer "Daikin app" en plak het wachtwoord hierin.
- Ga terug naar de Onecta app. Als het goed is verbindt je telefoon nu wel met het toestel.
- Kies nu je WiFi netwerk en vul het wachtwoord in.
- Volg nu de stappen in de app, voeg het toestel toe aan je account
Voor alle andere apps en systemen, kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen. Dit kan via 085 620 31 00.