Ik heb een vraag over mijn factuur

  • Bijgewerkt

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Wanneer de installatie naar tevredenheid is opgeleverd, ontvang je na plaatsing de factuur. Deze wordt per e-mail naar je toegestuurd. 

Wanneer moet ik de installatie betalen?

De factuur van de installatie wordt na de plaatsing per e-mail naar je toegestuurd. Dit doen we natuurlijk alleen wanneer de klus volledig afgerond en naar tevredenheid is.

De factuur komt niet overeen met de offerte

Het kan voorkomen dat er extra of juist minder werkzaamheden of materiaal nodig zijn geweest om je installatie te plaatsen. Dit zorgt dus voor een afwijkende prijs op de factuur. Twijfel je toch of het klopt? Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag met je mee.

Hoelang heb ik om de factuur te betalen?

Onze facturen dienen binnen 14 dagen betaald te worden.

Er zijn werkzaamheden niet verricht maar wel gerekend

Wat vervelend dat je een factuur hebt ontvangen die niet klopt. Dit lossen we graag voor je op. Neem contact met ons op, zodat onze collega’s de factuur kunnen herzien. Klopt de factuur inderdaad niet? Dan passen we deze aan en sturen we je per e-mail de nieuwe factuur op. Heb je de factuur al betaald? Dan zorgen we voor een credit. 

Ik heb een factuur ontvangen, maar de werkzaamheden zijn niet afgerond

Neem in dit geval contact met ons op. Wij zullen ervoor zorgen dat de factuur gepauzeerd wordt. We regelen dan ook dat deze factuur pas van toepassing is als de werkzaamheden zijn afgerond.

Vraag niet beantwoord?

Is je vraag hier niet beantwoord? Dan helpen we je graag verder. Om dit te doen kan je ons bellen of mailen en je vraag stellen aan onze collega’s van Klantadvies. Soms kunnen zij de vraag direct beantwoorden. Het kan ook zijn dat het verder uitgezocht moet worden door de afdeling die de factuur heeft verzonden. Dan sturen wij een verzoek en krijg je binnen enkele werkdagen alsnog reactie op je vraag.