Ik heb een storing, maar geen contract. Kunnen jullie mij helpen?

  • Bijgewerkt

Installatie door ons geplaatst

Wij kunnen jou helpen met het oplossen van de storing als de installatie door ons is geplaatst. We helpen je dan op basis van regie. Wij rekenen een uurloon en een starttarief. Eventueel wordt er ook nog materiaal gerekend als er een onderdeel vervangen moet worden. Na ons bezoek ontvang je de factuur voor het oplossen van de storing.

Is de storing opgelost? Dan raden we je aan om een onderhoudscontract bij ons afsluiten. Kijk op onze website welke contracten wij hebben en het beste bij jou passen. 

Installatie van andere installateur

Heb je een storing aan jouw installatie, is deze niet door ons geplaatst én heb je bij ons geen onderhoudscontract? Dan helpen we je verder als je een onderhoudscontract bij ons afsluit. We sturen voor ons eerste bezoek een factuur, daarna gaat het onderhoudscontract in.

Heb je vragen over het termijn dat we langs komen? Of wil je meer weten over de kosten van de afspraak? Neem dan contact met ons op. We vertellen je er graag meer over.